środa, 16 maja 2012

Strachy

Czekam na Barbie z utęsknieniem. Czeka na nią jej Tato. Czeka nawet pies Rysiek (co tak naprawdę wabi się Torys, ale pozwalamy sobie z nim na pewne poufałości). Czeka, bo wytłumaczyliśmy mu, że mała dziewczynka w domu nie będzie dla niego zadnym zagrożeniem - to po prostu kolejna osoba, która będzie go bardzo kochała.

Baśka ma już dwa polarki, które czekają, aby ją ogrzać. Ma też matkę, która ma stany lękowe. Czego się boję.

OBCINANIA BARBIOWYCH PAZNOKCI

Nic tak bardzo mnie nie przeraża, jak małe dziecięce paluszki u wiecznie machających rączek i wierzgających stópek. Boję się, że zrobię małej krzywdę. albo wyjmę sobie oko nożyczkami. Myślicie, że będzie kochała mnie taką, bez oka?

Poza tym, jestem cholernie dzielna. A przynajmniej staram się. Właśnie wyklarowała się wizja, że co drugą (a może nawet każdą) noc będziemy spędzały same. Staram się nie panikować. Wychodzi mi umiarkowanie dobrze. Jeszcze wczoraj beczałam, że zostałam samotną matką. Dziś jest znacznie lepiej. Już nie beczę. Staram się również nie myśleć.


3 komentarze:

  1. Nie lubie obcinac córce paznokci...jak była mniejsza było ok teraz gorzej:(
    Nie martw się na zapas...podobno każda matka drasnęła dziecko przy obcinaniu...i mnie się to zdarzyło...Twoja córka na pewno bedzie małą mądrą kobietką...zobaczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym jak zraniłam Julindę podczas obcinania pazurków jakieś 5 miesięcy temu, przestaliśmy je obcinać:D
    Dzieci mają tak delikatne paznokcie, że same się wykruszają:D
    Także nie martw się, jak widać jest jakaś alternatywa:D Zostawić paznokcie samopas:D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to nie przechodzi bo Wiki strasznie się drapie jak ma dłuższe paznokcie...Sama wyczujesz co jest najlepsze..dojdziesz do wprawy...Trzymam kciuki i głowa do góry:))))
    Dobrym sposobem jest obcinanie paznokci podczas snu...noworodki i niemowlaki śpią czasem bardzo twardo:)

    OdpowiedzUsuń